Hirdetések

Rovatok

Ingatlanmagazin

Hirdetés

Linkek

Keresés

Friss topikok

Lakberendező online alkalmazás

2008.07.18. 15:45 | ingatlanguru | 1 komment

Címkék: ingatlan lakberendezés ingatlanmagazin lakberendező program folyamatábra szerkesztő kapcsolási rajz szerkesztő irodatervező

Nem költöztem túl gyakran, de az a pár alkalom (és a folyamatos "rendezzük át a szobát" kényszerem) elég volt hozzá, hogy nagyon hiányozzon egy ügyes kis alkalmazás, amiben a bútorok tologatása nélkül kitalálhatom, melyik a számomra legideálisabb elrendezés.

Nem kellene túl sokat tudnia az alkalmazásnak, kb csak annyit, hogy megadhassam a szoba alapméretét és formáját, kiválaszthassam egy listából a bútorokat, elhelyezzem azokat az alaprajzon, majd kedvemre méretezhessem át és forgathassam, majd mindezt mutassa meg nekem 3D-ben. Kicsit több, kicsit kevesebb, mint a svédbútoros áruház konyhatervezője. De én nem csak konyhát akarok tervezni!

Nyilván vannak ilyen programok, de nem ingyenesek, legalábbis én még nem találtam ilyet.

Saját fejlesztésű megoldásom volt, hogy négyzetrácsos füzet boritójából kivágtam a méretarányos bútorokat, melyeket a méretarányos alapterületen tologattam ide-oda. baráti körben pedig ugyanezen az elven kartondobozokból elkészítettük a bútorok háromdimenziós kicsinyített mását, és azzal próbáltuk megtalálni az ideális elrendezést.

Ezért is örültem meg, amikor egy folyamatábra készítéshez kerestem online megoldást, és amit megtaláltam, azzal szobákat, épületeket is össze lehet rakni. Sajnos kicsit nehézkes a használata, és 3D-ben sem mutatja meg, de legalább valami. Lehet folyamatábrát, kapcsolási rajzot, irodát, konyhát, fürdőszobát, és nappalit is tervezni.

íme: lakberendező, irodatervező, folymatábra készítő, kapcsolási rajz szerkesztő

Ha te tudsz jobb ingyenes lakberendező szotverről, megoldásról, legyen az akár online vagy ingyenesen letölthető program, kérlek szólj hozzá eme nagyszerű cikkhez, hogy én és mások is megtalálhassák!

Ha pedig az itt említett online alkalmazással sikerül valami szépet alkotnod, linkeld be egy kommentbe, hagy kapjanak mások is kedvet hozzá (köztük én)

screenshot:

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr79574492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuska 2008.10.18. 09:55:47

nagyon jo program mindenkinek ajanlom!
süti beállítások módosítása